מאיר-יוסף (מאירי) בילר 92792
רבנות צבאית unit of fallen טוראי ראשון
רבנות צבאית

מאיר-יוסף (מאירי) בילר

בן מרים וחיים-אריה

נפל ביום
נפל ביום ב' בטבת תשל"א
30.12.1970

בן 19 בנופלו

סיפור חייו


בן חיים-אריה ומרים. אביו - מניצולי השואה, ששכל את משפחתו במשרפות הגזים. מאירי נולד ביום ל' במרחשון תשי"א (18.10.1951) בנתניה. למד בבית הספר היסודי "תחכמוני" והמשיך בבית הספר התיכון (של ערב) "בר-אילן" בנתניה. היה חבר בתנועת "בני עקיבא" והיה פעיל בה מאוד. הוא הרבה לקרוא, החליף מכתבים עם מכון ללימודי השפה האנגלית ולמד בכוחות עצמו. כן למד בבית הספר המקצועי "נעורים" והיה אהוב על חבריו ועל מוריו. הוא היה נער שקט מטבעו ונוח לבריות, אוהב ספר וחובב ספורט.

בראשית פברואר 1970 גויס לצה"ל לחיל החינוך ולרבנות הצבאית. ביום ב' בטבת תשל"א (30.12.1970), נפל בעת מילוי תפקידו בנאות הכיכר שבערבה. הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בנתניה.

 

סיפורי חיים נוספים בנושאים דומים:

מקום מנוחתו


בית העלמין הצבאי נתניה

חלקה: 2
שורה: 11
קבר: 11

ת.נ.צ.ב.ה

הנצחתו באתרי זיכרון